søndag 28. august 2016

Arvegods


Jeg fikk trillevognen vi søsknene hadde når vi var små, og det er en ting jeg er veldig glad i. Og det har vært en vogn alle ungene mine også har vært veldig glad i, og lekt mye med. Den begynner å bli svært gammel og slitt, men det øker i grunn bare sjarmen. Jeg ønsket å lage en Layout der vognen var tema, for å få dokumentert hvor mye den har betydd for ungene også.
Alle arkene på denne LOen kommer fra 7Dots Studio og serien Fortune Teller. Jeg har brukt et brunt ark som base, men revet et turkis ark og lagt på høyre side, for å lage todelt bakgrunn. Etterpå har jeg brukt Marabou acryl mousse i fargen hvit og skrapt utover med spatel, og deretter grå acryl mousse med stensil oppå. Over dette har jeg igjen hatt Marabou Art Spray i fargen Caribbean Blue.


Tittelen er stanset ut i hvit mosegummi. Ellers har jeg pyntet med klistremerker, papirpynt samt word stickers fra 7Dots Studio. Blomstene kommer blant annet fra I am Roses. Til sist har jeg sprutet med hvit spray over Layouten, etter å ha dekket selve bildet med papir. Det lille hjertet oppe ved blomstene, kommer fra en pakke dotter fra Marianne Design. Disse dottene kommer i pakker med vanlige dotter, hjerter og geotags, i flere forskjellige fargevarianter.



Produkter fra Marianne Design og Marabou forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar