onsdag 3. august 2016

Project Life uke 46


I dag vil jeg vise en Project Life side i klar røde farger. Jeg har til denne sida brukt en BECKY HIGGINS PROJECT LIFE A-DESIGN LOMME. Dette er min "hovedlomme". Det er veldig praktisk å ha en lomme du bruker som utgangspunkt, det gjør det mye enklere når du fremkaller bilder. Innimellom varierer jeg med andre design, men stort sett er det A og H-design jeg bruker.


Kortene kommer fra core kitet HIGH FIVE, et virkelig lekkert kit i klare sterke farger, kombinert med hvite kort med svart tekst på. Dette kitet har flere design på kortene, men da færre kort av hvert design enn flere andre kit der man vanligvis får 8 kort av hvert design.
Kortene er pyntet med diverse washitaper, chipboard og klistremerker. I tillegg har jeg brukt ark fra Sn@p Color Vibe 6x6 Paper pad både som pynt og til et kort.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar