fredag 5. august 2016

Augustutfordring hos Scrappelyst

Tema denne måneden Hos Scrappelyst er sommer og ferietid. Lag et prosjekt som oser av sommer. Om du vil, kan du la deg gjerne inspirere av inspirasjonsbildet under her.



Utfordringen vår har frist 31. august kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Her er mitt inspirasjonsbidrag:

Jeg har lekt meg med acrylmousse og Art spray i grå farge, begge fra Marabou på bakgrunnsarket. De lekre arkene jeg har brukt som matter bak bildet kommer fra Studiolight, og er virkelig lekre i fargene. Jeg har brukt 3D puter fra Kort og Godt for å få litt dybde i LOen. Ellers har jeg pyntet med masse klistremerker, og chipboard fra Scrapiniec. Den lekre mintfargede liljen kommer fra I am Roses. I tillegg har jeg pyntet med tekstklistremerke med sommertema fra Papirdesign.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar