mandag 22. august 2016

Happiness


I dag vil jeg vise en LO med et familiebilde vi tok for et par år siden. Det bildet har ligget på vent lenge, og når jeg så disse arkene fra 7Dots Studio, passet de perfekt, så da var det bare å sette igang. Arkene og pynten kommer fra serien Fortune Teller. Jeg har begynt med å lage litt tilfeldige streker rundt og delvis bak der jeg har tenkt å ha bildet, samt ha litt Marabou Acryl mousse på, smurt ut med spatel. Deretter fant jeg noen papir til matter, og begynte å pynte. All klistremerkepynt, papirpynt og word-stickers kommer fra samme serie fra 7Dots Studio. Jeg har til sist pyntet med en tittel i akryl-klistremerke og blomster. Den hvite liljen kommer fra I am Roses, og er utrolig lekker <3 
For å få en litt grungy stil, har jeg også brukt acryl moussen på ark, pynt og bilde. 

Detaljbilder:



Produkter fra Marabou forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst

Tusen takk for at du kikket innom, og ha en super dag :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar