torsdag 1. september 2016

Stor Lykke

Denne månedens utfordring hos Kreativ Scrapping er "STJERNER" Vi vil se prosjekter med stjerner på. Hva du lager er opp til deg, så lenge det er et papirprosjekt. 

Her er min løsning på oppgaven:

I dag har jeg scrappet et bilde av minstemann når han tar et bad i utslagsvasken, noe som var en stor favoritt for han på den tiden. Jeg har valgt å bruke et mørkt treverkark som bakgrunn, for å lage en stor  kontrast til de turkise og orange fargene. På bakgrunnen har jeg brukt Acryl Mousse fra Marabu, og deretter har jeg laget cluster over. Jeg har bl.a brukt ark fra Amy Tangerine PLUS ONE paperpack.  Jeg har i tillegg pyntet med Washitape, Kakeserviett og stjerner. Jeg har brukt Archival Ink til å stemple dato og journaling-runding med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar