søndag 11. september 2016

Beautiful

Månedens Grublis hos Scrappelyst er å lage et prosjekt der du bruker en av de mange flotte skissene til Scrappelyst. Skissene finner du HER for LOer, og HER for kort. 
Jeg har brukt denne skissen som utgangspunkt for min LO. 

Her er mitt resultat. Jeg har valgt å forskyve hele skissa mot venstre, 
ellers har jeg fulgt skissa ganske strengt. 

Bildet er tatt i midten av mars i år. En plutselig varm dag måtte jo nytes til det fulle, så da var det bare å sette seg på verandaen og kose seg i sola. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign og Kort og Godt. Boblene er en dies fra Sizzix. Ellers har jeg pyntet med klistremerker fra 7Dots Studio 


Produkter fra Sizzix forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst
Liste over butikker finner du HER

1 kommentar: