lørdag 3. september 2016

Kort med sølvdetaljer


I dag vil jeg vise et kort med sølv på. Det finnes kartong med sølv eller gull å få kjøpt, men det har ikke jeg. Jeg limte imidlertid aluminiumstape på kartong, og stanset deretter ut. Så lenge man limer tapebitene helt inntil hverandre, ser man ikke skjøtene etter man har stanset ut.


Kartongen jeg har brukt kommer fra Papicolor. Alle arkene kommer fra Studiolight. Jeg har brukt dies fra Sizzix thinlitz, "doilie die #2" og "Lace". Chipboarden er fra Wycinanka. De flotte blomstene kommer fra I am Roses, og er en stor favoritt her.

Inni har jeg stanset ut en doilie til av samme dies som på utsiden. Denne har jeg stanset ut av midten av panelet på fremsiden. På den måten får du utnyttet arkene godt, og ettersom det kun er kantene som er synlig, er det jo ingen som kan se at jeg har stanset ut en doilie i midten.
Sirkelen inni er stanset ut av Marianne Design die Basic Shapes CR 1360, og stempelet kommer fra Kort og Godt.


Produkter fra Studiolight, Papicolor, Sizzix og Marianne Design forhandles i Norge gjennom Global Hobby og KunstListe over butikker finner du HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar