torsdag 9. april 2015

Vårt Sommerparadis (Project Life)


Nok en dobbeltside fra herlig strandliv i fjor sommer. Denne sida er laget til Project Life i Norges april-utfordring, og Scrappegarasjens facebookutfordring. Jeg har hos Project Life i Norges utfordring brukt temaet "Ute", og hentet opp rosafargen fra bildet. Jeg har i tillegg brukt hjerter på pynten. I mangel av paljetter, brukte jeg gullfolie-prikker på et bilde ;) I Scrappegarasjens utfordring har jeg latt meg inspirere av fargene (rosa, blå, svart og ikke minst gull) Jeg har i tillegg brukt trekanter i gull som pynt.


På disse sidene har jeg brukt kort fra Heidi Swapps Dreamy collection, og Foil edition. Jeg har pyntet med stempler og chipboard.




6 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert PL,bilder og farge valg :)
    Takk for at du deltar hos oss med Aprilutfordring Hilsen DT Vibekke Project Life i Norge

    SvarSlett
  2. Underbart uppslag! Så vackert!! Tack för att du är med i vår utmaning!

    SvarSlett
  3. Nydelig side med herlige bilder :) Takk for at du er med i utfordringa hos Project Life i Norge!

    SvarSlett
  4. Wow.. dette var skikkelig lekre pl sider, takk for at du ble med på vår utfordring ho PLN Klemm DT Jorunn

    SvarSlett
  5. Utrolig flott side :) Så delikate farger :)
    Takk for at du deltar på PLiN sin utfordring!

    SvarSlett
  6. Jeg elsker gull, og dine PL-sider!!
    Herlig. Takk for at du deltar, Linda<3
    Elisabeth

    SvarSlett