fredag 3. april 2015

Project life side med gule detailer


Jeg har virkelig kommet inn i en steam med lommescrappingen denne uka. Jeg har blitt så inspirert av oppgavene hos Project Life i Norges ett-års jubileum, at jeg har brukt hvert ledige sekund nå i påska på å scrappe PL. Denne gangen har jeg latt meg inspirere av Elisabeth sin flotte side med gule detaljer. Jeg så for meg en side med knallgule detaljer, men det viste seg at knallgult har jeg svært lite av. Så da ble løsningen å bruke gul akrylmaling på det meste, også tekststripene.  Ordet til oppgaven var "unik", noe jeg synes passer veldig godt til mine barn, da de er helt unike alle sammen. (Som strengt tatt alle andre barn også er da ;) )



Inspirasjonsbildet jeg har brukt til denne sida:

6 kommentarer:

  1. Og må bare si at siden din er helt fantastisk.. Skikkelig digg. Takk for at du ble med på vår jubileumsutfordring, Klemm Dt Jorunn

    SvarSlett
  2. Lekker :) I Like!
    Takk for at du deltar hos oss med jubileumsoppgaven. Hilsen DT Vibekke Project Life i Norge :)

    SvarSlett
  3. Kul side! Takk for bidraget :)

    SvarSlett
  4. wow, kanonstilig side! :D Takk for nok et bidrag til jubileumsutfordingen vår! :) Lene

    SvarSlett
  5. Rååååkul side :) Så tøft med gult, hvitt og svart!
    Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen hos oss i PLiN :)
    Klem fra DT-Monika

    SvarSlett
  6. jeg som ikke liker gult blir mer og mer helfrelst ;)
    Og siden din dempet ikke min iver for å scrappe gult altså...
    digger at du får med så mye tekst...

    tusen takk for at du var med å feiret med oss..
    Linda

    SvarSlett