lørdag 4. april 2015

Project life - Carpe Diem


Her kommer nok et bidrag til Project Life i Norges jubileumsutfordring. Når jeg så oppgaven med ordene "carpe diem", måtte det bare bli disse bildene her. Spesielt bildene av jentungen, der hun danser så lykkelig i gresset, og bare nyter livet, de viser virkelig essensen i de ordene. Fargemessig har jeg blitt inspirert av fargene i bildet, og holdt derfor sida i blått og grålig.


Dette kortet fra blush-serien er et av mine absolutt favoritter av tekster på kort. Dette har jeg også hengende oppe på veggen på kontoret mitt. Og til denne oppgaven visste jeg at dette kortet, det måtte bare brukes :)

Inspirasjonsbidlet jeg har brukt til denne sida:

6 kommentarer:

  1. Ja... akkurat dette er essensen av carpe diem.. Å det kortet du bestemte deg for å bruke... Passet helt perfekt. Fantastisk herlig side. Takk for at du ble med på Jubileumsutfordringen hos PLN Klemm DTJorunn

    SvarSlett
  2. Fin side og flotte bilder!
    Takk for at du deltar hos oss med jubileumsoppgaven. Hilsen DT Vibekke Project Life i Norge :)

    SvarSlett
  3. Nydelig side med herlige bilder :) Takk for bidraget!

    SvarSlett
  4. en fryd for øyet, så deilig duse farger, og bildene viser akkurat hva carpe diem kan være! Tusen takk for bidraget :) Lene

    SvarSlett
  5. Nok en nydelig side fra deg :) Liker at du har med så mye tekst :)
    Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen hos oss i PLiN :)
    Klem fra DT-Monika

    SvarSlett
  6. love it... elsker at du klarer å få med så masse tekst...

    tusen takk for at du var med å feiret med oss..
    Linda

    SvarSlett