onsdag 1. april 2015

April-utfordring hos Kreativ Scrapping

Denne månedens utfordring hos Kreativ Scrapping er: "GULT ER KULT". Dere kan lage hva som helst, så lenge det er et papirprosjekt, og vi kan se at oppgaven er fulgt. 

Utfordringen vil gå frem til 28.04 kl 21.00
Lykke til!


Jeg har valgt å lage en LO med mange sterke farger denne gangen. Jeg har brukt Hvit Kartong som bakgrunn. Jeg har sprayet med litt dylusions ink spray i fargen Lemon Zest, samt stemplet litt med stempel fra Kaisercraft, Numbers. Jeg har brutk ark fra restekassen, samt ark fra Simple Stories. Ettersom arkene er så livlige, har jeg valgt å ikke pynte for mye utenom. Jeg har brukt papirleire  for å lage pilene, samt klistremerker fra Simple Stories, Labels. Jeg har brukt Archival ink for å stemple med stempelplata #Den Følelsen på labelsklistremerkene.


1 kommentar: