torsdag 9. april 2015

Project life hos Kreativ Scrapping


Da var det niende april, og klar for nok en post med Project Life hos Kreativ Scrapping. I dag har jeg laget en side fra en dag i dyreparken. Jeg har brukt kort fra Kaisercraft Snapshot, og Project Life Midnight Edition. På alle kort og bilder har jeg svertet langs kantene med Dabber Snow cap for å duse ned kantene litt.


Jeg har sprutet med litt lys grå glimmermist på alle kortene, og deretter brukt stensil fra Studio Calico, Intertwined Circles, sammen med Embossing paste fra Studio 490. Denne gir en virkelig flott og fløyelslik overflate, og gir en veldig fin hvitfarge på kortene. Jeg har i tillegg brukt kakeserviett og tabs kuttet ut med Silhouette-maskin.


Her har jeg valgt å bruke et 3x4 kort som pynt på et 4x6 kort. Dette er en fin måte å få brukt liggende 3x4 kort, dersom du ikke har lommer som passer til det. For å markere kantene litt ekstra, har jeg streket rundt med en tynn penn fra American Crafts Journaling Pen set.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar