onsdag 1. oktober 2014

Nydlingen vår!

Denne måneden er det BABY som er tema hos KREATIV SCRAPPING. Her er Layouten jeg har laget som insirasjon til månedens leserutfordring.
Utfordringen står til 28. oktober kl. 21.00


Babybilder synes jeg er utrolig morsomt og koselig å scrappe. Og ettersom babyer forandrer seg så fort, kan man scrappe mange bilder uten at man trenger ha dårlig samvittighet for å scrappe "de samme" bildene om og om igjen. Selv om jeg har "baby" hjemme nå (som riktignok har rukket å bli over året, så han er ikke like mye baby lenger), valgte jeg å finne frem et 7 år gammelt bilde denne gangen for å scrappe noen av de eldre barnas babybilder også. 

På denne LOen har jeg brukt mønsterpapir fra Pink Paislee. Jeg har brukt en STENSIL fra STUDIO CALICOINTERTWINED CIRCLES på bakgrunnsarket.  Jeg har brukt KAKESERVIETT bak bildet. Denne har jeg kuttet i to, og brukt en halvdel på hver side. 


Bildet er pyntet med klistremerke fra SIMPLE STORIES SN@P DIY INSTA CLEAR STICKERS. Disse klistremerkene kan jeg varmt anbefale, de er virkelig dekorative, og har en veldig flott overflate, som gjør de perfekte å klistre rett på f.eks bilder. Jeg har i tillegg pyntet med DATOSTEMPELCHIPBOARDHJERTER fra WYCINANKA, og HALVPERLER fra QUEEN & Co


Jeg har i tillegg brukt et hjemmelaget stempel, som jeg har laget ved hjelp av IMAGEPAC STAMPMAKER KIT. Dette har jeg stemplet med hjelp av ARCHIVAL INK blekk i fargen JET BLACK. Jeg har brukt GLOSSY ACCENT og LIMPUTER til å lime papir og pynt med. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar