torsdag 9. oktober 2014

PL-utfordring hos KREATIV SCRAPPING

Hos KREATIV SCRAPPING er det denne måneden en utfordring i Project Life, som er "ANYTHING GOES". Frist for utfordringen er 1.11.14 kl. 21.00

Mitt inspirasjonsbidrag er en side fra når minstemann ble født, som er fra den dagen vi var på sykehuset etter fødselen. Denne gangen ble det en helgrønn side med noen orange detaljer, for å matche bodyen han brukte. 

Jeg har brukt DESIGN LOMME A fra Becky Higgins denne uka. Kortene jeg har brukt, kommer fra Project Lifes Core Kit HONEY og MIDNIGHT EDITION, samt THEMED KIT TEEN BOY

 Jeg har malt rundt kantene av kortene med et gammelt bankkort, for å få litt tilfeldig maling rundt kantene. Jeg har deretter brukt noen av kortene til å klippe ut deler av, som jeg har brukt som pynt på noen av kortene. De orange detaljene på dette bildet er klippet ut fra kort fra MIDNIGHT EDITION. Jeg har i tillegg brukt puncher på 1/2" og 1" for å lage rundingene jeg har pyntet med. Disse er stanset ut bak bildet på kortet ovenfor. En grei måte å få litt ekstra pynt ut av ting som ellers ligger usynlig bak et bilde.

 Jeg har brukt INSTA CLEAR STICKERS fra Simple Stories på bildet. Disse er noen av mine store favoritter både til PL og vanlig scrapping, og jeg bruker de stadig vekk. 

Jeg har valgt å streke rundt ni-tallet på kortet, for å vise at bildene er fra 9. mai. Jeg har brukt en sjablong fra Tim Holtz, LAYERED STENCIL, CHEVRON og streket rundt med penn for å lage pilene som peker mot bildet. Jeg har til sist pyntet med noen orange DOTS

2 kommentarer:

  1. Grønt er skjønt! ;) Stilig med de oransje detaljene som popper frem. Herlige nyfødtbilder <3

    SvarSlett
  2. Liker kombinasjonen av grønt og oransj, og syns alle store og små elementer passer veldig bra sammen:)

    SvarSlett