tirsdag 7. oktober 2014

Babyutfordring hos Papirdesign



Jeg har laget en Baby-LO med ark fra Papirdesign. Arkene fra Papirdesign er noen av mine favoritter, og jo flere ark jeg bruker av de, jo flere må jeg kjøpe, for jeg blir aldri lei. Dette arket jeg har brukt som bakgrunnsark, har gått rett inn på lista over must haves, utrolig nydelig. <3


Jeg leverer denne til Papirdesigns babyutfordring.

Jeg har brukt ark fra papirdesign: Stille natt og lille mirakel. I tillegg har jeg brukt kakeserviett, button og 3D-puter fra Papirdesign.

8 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Utrolig herlige farger.
    Og papirdesign er absolutt en av mine store favoritter også.

    SvarSlett
  2. Wow!! utrolig flott layout!! Jeg digger virkelig dine layouts, og denne var kjempeflott. Er også storfan av treverksarkene til Papirdesign, og her synes jeg kombinasjonen med de nye babyarkene var utrolig spenstig og flott!! Takk for at du ble med på utfordringen vår denne måneden!

    SvarSlett
  3. Naaa, så nydelig <3
    I likehet med lillesmor, digger også jeg Papirdesigns treverkark og når jeg i tillegg elsker den grønnfargen, må det jo bare bli innertier! Knallfin layout altså!
    Takk for at du ble med på Papirdesigns oktoberutfordring!
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  4. Denne er bare så nydelig! Love it!

    SvarSlett
  5. NYDELIG!! Digger at du har brukt det røffe arket som bakgrunn, og digger fargevalget ditt<3

    SvarSlett
  6. Denne layouten er bare så utrolig nydelig ♥
    Her er det mange herlige detaljer, og fargene du har brukt fremhever det søteste bilde :)
    Jeg føler meg veldig heldig som fikk se den live, og virkelig studert den ;)
    Du er utrolig dyktig, og jeg finner mye inspirasjon i det du lager!
    Klem

    SvarSlett
  7. Dette var virkelig en lekker LO! En fryd for øyet <3 Tusen takk for at du er med på Papirdesigns oktoberutfordring. Klem :-)

    SvarSlett
  8. Superlekker babyside!! Takk for at du bidrar til Papirdesigns utfordring!

    SvarSlett