mandag 6. oktober 2014

Project Life

Utfordring fire hos Scrappegarasjen er Lommescrapping. Jeg har laget to bidrag til den utfordringen, og her kommer første. Jeg ligger litt på etterskudd med lommescrappingen, så denne sida er en av fem sider fra den uka Samuel ble født, i mai 2013. Denne sida er fra når de stolte storesøsknene kom på besøk for å hente oss hjem, dagen etter han ble født. 


Jeg har brukt gulldoilies fra Studio Calico, og gullrubons samt gulldotter på denne sida. Gull er en farge jeg normalt sett ikke bruker, men etter et knallsupert treff med Scrappelyst-gjengen i Brumunddal, ble jeg inspirert til å bruke gull. Jeg har brukt kort fra Heidi Swapps Dreamy collection. 


5 kommentarer:

  1. Kjempefin PL, og så koselige bilder.

    SvarSlett
  2. Nyydelig side! Så kjekt å se at du ble gull-inspirert! Hehe :)

    SvarSlett
  3. Nydelig, gull er kult! Skikkelig lekker!
    Takk for at du deltar hos scrappegarsjen.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  4. Å for en fantastisk side, og denne nyfødt tida er jo bare helt magisk! Takk for at du tok utfordringen hos Scrappegarajsen.

    SvarSlett