mandag 9. mars 2015

PL-utfordring for Mars hos Kreativ Scrapping


Da var det nok en gang den niende, og klar for ny inspirasjon til Project life hos Kreativ Scrapping. Denne gangen vil jeg vise ei sida fra når vi hadde ungene med oss til en lekeplass i byen. På denne siden har jeg valgt å bruke kort fra flere forskjellige serier. Seriene jeg har brukt er fra Project Life; TEEN BOY, HONEY og fra Kaisercraft: BASE COAT.


Kortene har fått en omgang med  Balck soot DISTRESS PAINT langs kantene, både på selve kortene, og på papirpynten på kortene. Jeg har brukt ARCHIVAL INK for å stemple med.
Tekststempelet på tittelkortet kommer fra Heidi Swapp CHERISH


Banneren med tekststripa er stanset ut med en dies fra Project Life, BECKY HIGGINS 3x4 and 4x6 CARDS . Teksten kommer fra stempelplata #DEN FØLELSEN. Småordene er klistremerker fra Authentique, PETITE DICTION RADIANT.


Jeg har brukt en 1" PUNCH for å punche ut sirkler fra PL-kort. Jeg pleier stanse ut slike småting fra bak bildene eller bak større pynt, slik at jeg ikke trenger ta "hull" på nye kort unødvendig. Jeg har i tillegg stanset ut en pil ved hjelp av SHAPEABILITIES INSPIRE DIES SHOOT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar