søndag 8. mars 2015

Bursdagskort med sommerfugler


Jeg har laget et bursdagskort med de lekre nye arkene fra Papirdesign. Disse arkene er utrolig lekre, med flotte mønster og farger. Jeg har stanset ut to sommerfugler fra Sizzix, et sett med dies og embossingfolder. Sommerfuglene har jeg etterpå lett svertet med distress ink, og deretter hatt glitterlim på. Sizzix-dies forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.


Før jeg festet på sommerfuglene, har jeg svertet mønsterarket med distress stain, og litt osteklut farget med samme lilla distress stain. Deretter er sommerfuglene festet på. Over sommerfuglene igjen, har jeg festet blomster.


Innsiden er enkelt pyntet med mønsterark og en hvit sommerfugl. Også her er ostekluten farget. Den bakerste rundingen bak sommerfuglen er stanset ut med en dies fra Marianne design, som også forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.

Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 15030 Smil til verden, PD 15043 Snill og Tøff
Stempel: PD 15043 Du er flott

1 kommentar:

  1. Så nydelig! Fantastiske farger, og flotte detaljer.

    SvarSlett