søndag 1. mars 2015

Mars-utfordring hos Kreativ Scrapping

Utfordringen denne måneden hos Kreativ Scrapping er BINGO. 

Reglene er veldig enkle: 
Du lager et papirprosjekt som inneholder 3 av tingene på bingobrettet,
enten vannrett, loddrett eller på skrå. 

Jeg har brukt loddrett rad helt til høyre, "tag/tab, Papirpynt og maling". Jeg har malt med GESSO på bakgrunnen, og deretter brukt STENSIL fra Tim Holtz og penn for å markere piler. Jeg har splættet og sprutet litt med  mister og distress stain, samt stemplet på bakgrunnen. Jeg har også brukt stensilen DOT FADE fra Tim Holtz for å lage små ringer på bakgrunnen. Jeg har da påført ARCHIVAL INK rett på stensilen, og deretter presset stensilen ned på bakgrunnen for å få små sirkler på papiret. Deretter har jeg limt på bildet, og begynt å pynte med diecuts, chipboard, button fra Papirdesign, samt papirserviett. Jeg har brukt dies fra AMY TANGERINE PLUS ONE og SHAPEABILITIE INSPIRE DIES SHOOT.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar