fredag 27. mars 2015

Konfirmasjonskort


 I dag vil jeg vise et rosa konfirmasjonskort laget for Papirdesign. Nok en gang har jeg kost meg med ark fra den nye serien Hell og Lykke. Her har jeg brukt for- og bakside av samme ark, og kuttet ut to panel for deretter å rive ett i to. Jeg har dratt et tynt lag med maling langs kantene på alle arkene for å duse ned overgangene litt. Deretter har jeg pyntet kortet med osteklut, kakeserviett og blomster.


På innsiden har jeg brukt den andre halvdelen jeg rev av fra forsiden, sammen med mønsterark, osteklut og diecut med stempeltrykk, samt skrivefelt på høyre innside.


Produkter brukt:
Ark: PD 15999 Ung og Stilig, PD 14890 Jakob (Blader)
Stempel: PD 13801 Kjære Konfirmant
Blomster: Pion Rosa, Kirsebær rosa (sprayet med glimmermist), Søte blomster rosa og hvite, Roser 1,2 cm Hvite.
Annet: PD 13816 Kakeservietter 10cm, PD 635 Hjerter Rosa (Chipboard), 3D-puter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar