fredag 1. august 2014

Bryllupslayout

Sommeren er på hell, men forhåpentligvis har vi fortsatt mange fine, varme dager igjen. August betyr for mange bryllup, og månedens tema hos Kreativ Scrapping er derfor bryllup. Det vil komme artikler med bryllupsinspirasjon gjennom hele måneden, men aller først starter vi med månedens utfordring som er å lage noe med bryllupstema - kort, gaver, LO-er, hva som helst bare det har å gjøre med bryllup. 

Jeg har laget en LO med bilde fra mitt eget bryllup som inspirasjonsbidrag. 
Frist for innlevering er 28.08 kl. 21.00. 


Bakgrunnsarket kommer fra Kaisercraft Base Coat collection og heter Shabby Chic, et av mine favorittark til Layouter. Jeg har brukt modelling paste og en sjablong fra The Crafters Workshop på bakgrunnsarket.  Jeg har brukt ark fra Studiolight 6x6 Paperpad bak bildet. Disse har jeg distresset langs kantene med Tim Holtz Tonic Paper Distresser, og deretter krøllet sammen for så å rettes ut igjen. Jeg har i tillegg brukt en stensil fra Studio Calico, Here and There Chevron på det mørke papiret. Jeg har sprutet litt lett med glimmermist i fargen Verdigris, og også påført litt med en pensel under og over mønsterark-bitene. 



Jeg har stanset ut på hvitt skissepapir med Cheery Lynn Fanciful Flourish die. Denne er bestillingsvare hos Kreativ Scrapping, men er virkelig verdt å bestille. Den er utrolig lekker, og veldig anvendelig. 


 Tittelen kommer fra Wycinanka, og er malt med hvit dabberPom pom båndet kommer fra Melissa Frances.



Kirsebærblomstene og Rosene kommer fra Wild Orchid Craft som forhandles gjennom Kreativ Scrapping. Jeg har i tillegg brukt Blondeserviett Rose og osteklut. Til sist har jeg pyntet med litt halvperler.


1 kommentar:

  1. Lekker bryllups-LO!
    Nydelige farger!
    Det bakgrunnsarket er en av mine favoritter også :-), og det gjorde seg veldig med glimmermisten og strukturen du har laget med stensil

    SvarSlett