tirsdag 5. august 2014

August-utfordring hos Scrappelyst!

Utfordringen hos Scrappelyst denne gangen har vi rett og slett kalt "sol". Hva du legger i sol bestemmer du selv. La deg inspirere av temaet, formen eller fargen.

Utfordringen vår har frist 31. august kl 20.00

Her er mitt inspirasjonsbidrag:

Jeg har brukt et bakgrunnsark fra Papirdesign, samt deler av papir fra papirdesign og Studio Tekturek. Jeg har brukt sjablonger sammen med gesso og gul akrylmaling på bakgrunnsarket. Papirservietten kommer også fra Papirdesign. Jeg har brukt dies fra Marianne Design (taben ved siden av bildet) og et diessett fra Project Life (gul pil og svart og hvitstripete tab). Marianne Design forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Ellers har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka, som også forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Til sist har jeg pyntet med noen stickers og en wood veneer fugl fra Studio Calico.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar