mandag 5. mai 2014

Vårutfordring hos Scrappelyst!

Nå har den første skikkelige utfordringen kommet hos Scrappelyst

Med lysere dager, varmere luft og solskinn som gir fornyet energi har vår første utfordring VÅR som tema. 

Vår kan være så mangt og du kan her la deg inspirere av hvordan du opplever våren.
Utfordringen vår har frist 31.mai kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på mai-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst, som sponser en utrolig lekker premie med tre sett med dies med stempler til. For å se premien og utfordringen hos Scrappelyst, finner du innlegget her. (Et av settene har jeg brukt på Layouten her)

_________________________________________________________________________________

Når småskoene endelig kan komme på etter en lang vinter, DA er det vår for meg. Jeg har derfor brukt et bilde av det som utgangspunkt for min vårlige Layout.  Jeg har brukt lekre papirer fra Studio Tekturek, i tillegg til washitape og klistremerker. Chipboardbokstavene kommer fra Wycinanka, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst i Norge. Nå kan man også få alfabet med bokstavene æ-ø-å i! Taben med stempelet "happy day" på, er fra et stempel og die-sett fra Marianne Design. Også disse forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Jeg har i tillegg brukt dotter fra Papirdesign.



1 kommentar:

  1. Utrolig flott inspirasjonsbidrag du har laget til denne!
    Herlige farger på papirene fra Studio Tekturek, og jeg digger vinklingen på oppgaven. Liker også veldig godt stempelet med tall som du har brukt på bakgrunnen her.

    Tusen takk for kommentar på konfirmasjonskortene mine.... Stempelet jeg kjøpte fra deg kom til nytte :-)

    SvarSlett