fredag 9. mai 2014

Mitt første bidrag til Kreativ Scrapping

Jeg er så heldig å få være fast Gjestedesigner hos Kreativ Scrapping, og her er mitt første bidrag.
Hos Kreativ Scrapping er det nå fast artikkel med lommescrapping den 9. hver måned, og jeg har laget en side fra uke 3 til denne månedens artikkel.


Denne er fra første halvdel av uke tre, en uke som besto av små, koselige øyeblikk, men også dramatiske inntrykk for barna, da skolens gymsal brant ned.



Til denne sida har jeg brukt lomme i design A  fra Project life
Begge 4x6 kort, samt det mørke 3x4 kortet er fra Mini Kitet  Dear Lizzy - Polka Dot Party 


Jeg har brukt stempel fra Ali Edwards til å pynte med, her har jeg embosset stempelet med hvitt embossingpulver. Jeg har i tillegg pyntet med noen dotter. Kreativ Scrapping sitt store utvalg i dotter finner du her


Jeg har i tillegg brukt papirservietter og chipboard fra Wycinanka som pynt. Både papirservietter og chipboard er veldig flott å pynte med, da de ikke bygger for mye.

Jeg håper du har funnet noe inspirasjon, og gå gjerne inn i artikkelen hos Kreativ Scraping for å se Kristine sitt lekre bidrag også :)

2 kommentarer:

  1. En nydelig side (uten den brannen da). Rolige fine farger. Så fint å se "enkle" sider og få inspirasjon for det.

    SvarSlett
  2. Så fine farger du har brukt på denne PL siden :)
    Og likte godt det kortet du har laget selv med stempel og embossing :)
    Herlige bilder og flott pyntet :D

    SvarSlett