mandag 11. april 2016

PL Uke 41


Som regel når jeg scrapper, har det en tendens til å bli mye ton i ton, eller maks to forskjellige farger på en side. Men inspirert av det fargerike bildet på Gracielas inspirasjonbilde på Project Life i Norges jubileumsutfordring, lagde jeg en side med mange forskjellige farger! (Dog i noe mer duse fargetoner) Jeg har brukt både washitaper, klistremerker og wood venner i en salig blanding.



Denne sida leverer jeg til Gracielas inspirasjonsbilde
Jeg har latt meg inspirere av alle fargene i bildet. I tillegg har jeg latt meg inspirere av strandbildet. Jeg får da assosiasjoner med å bade og ordet vann, noe som begge er representert på sida mi.

5 kommentarer:

  1. Det är kul att du inspirerats att prova fler färger och det blev ju en väldigt fin sida med fint pynt! Jag tyckte om din halva cirkel med journaling på fotot högst upp, det kommer jag härma. Tack för att du deltar i 2-års jubileet hos PL i Norge! / DT-Gunilla

    SvarSlett
  2. så kjekt at du ble inspirert av mitt bilde (spesielt fordi det er et bilde av hjemmelandet mitt :) )
    flott side du har laget med flotte bilder og herlige duse farger. takk for at du deltar hos plin. DT Graciela

    SvarSlett
  3. Herlige bilder til en flott pl-sider. Tusen takk for at du deltar i Project life i Norge sin 2 års feiring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  4. Härlig sida med fina detaljer. Kul att inspirationsbilden fick dig att testa något nytt. Tack för att du är med och tävlar i jubileumsutfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

    SvarSlett
  5. Liker så godt måte du lager siden på. Flotte bilder og nydelig pyntet. Takk for at du deltar i Project Life Norge sin 2 års utfordring. /DT Bente-Heidi

    SvarSlett