fredag 1. april 2016

Godt brukt - Layout

Utfordringen denne måneden hos Kreativ Scrapping er "BRUK MINST TRE FARGER". Vi håper å få se mange fargerike bidrag. 

Minstemann er veldig glad i bøker, og kan sitte lenge og "lese" for seg selv. Han fikk en klaffebok når han var ett, som han har vært veldig glad i. Jeg synes det er veldig koselig å spare på minnene av favorittleker og bøker, og pleier derfor innimellom ta bilder av noen av de. I dag vil jeg vise en LO der jeg har scrappet bilder av den godt brukte klaffeboka hans.

Jeg har brukt mønsterark fra Kaisercraft Basecoat Recycled og Amy Tangerine Plus One 12x12 Paper Pad. Jeg har brukt spray fra Marabou på bakgrunnen, sammen med stensil fra Heidi Swapp. Jeg har i tillegg brukt Dylusion White Linen spray på bakgrunnsarket. Jeg har brukt diecuts fra Heidi Swapp Favourite Things, samt wood veneer pynt. Tittelen er kuttet ut i hvit kartong ved hjelp av Silhouette Portrait maskin. Rundingene til å skrive tekst på er stemplet med Archival Ink Jet Black.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar