mandag 11. april 2016

Grublis hos Scrappelyst

Grublisen for Scrappelyst i april er klar og tydelig: vi vil se bruk av stensil. Hva du lager er opp til deg, men vi vil tydelig se at du har brukt stensil / sjablong.

Her er mitt inspirasjonsbidrag:

Jeg har laget en LO i dag, med lekre Chipboard fra Scrapiniec. Jeg digger at de nå har kommet med et kjempestort utvalg i norske chipboard, både i tittel-størrelser, og i mindre størrelser. Jeg har brukt Marabou acryl mousse sammen med stensil bak bilder og chipboard. Det søte glitterhjertet kommer fra Staz. Acryl moussen og Staz-produkter forhandles gjennom Global Hobby og Kunst.
Tittelen har jeg delvis farget med maling, for å få litt fargespill i den.




1 kommentar:

  1. Nydelig LO , så fint med svart hvitt bilde og turkisfargen. Vakkre detaljer som pynter flott opp . Klem Synnøve

    SvarSlett