mandag 1. september 2014

Høstutfordring hos Kreativ Scrapping

Denne måneden er temaet hos KREATIV SCRAPPING høst. Utfordringen står til 28.09 kl. 21.00

Her er inspirasjonsbidraget jeg har laget:


For meg er høst regn, orange blader som faller fra trærne, og frisk luft. Jeg valgte derfor å scrappe et bilde av de ørsmå støvlene vi har kjøpt til minstemann, for at han skulle være klar for regn og høst i barnehagen. 
Jeg har brukt HVIT KARTONG som base for LOen. Jeg har deretter smurt på litt GLIMMERMIST ved å spraye det på en akrylblokk og deretter påføre det på arket. Jeg har brukt en stensil fra STUDIO CALICO, TRIANGLE, og tegnet i noen av trekantene med en svart penn oppå glimmermisten. Jeg har deretter brukt modelling paste og en stensil fra TIM HOLTZ, DOT FADE. Jeg har brukt mønsterark fra bl.a SN@P SIMPLE STORIES COLOR VIBE 6x6 PAD. Ellers har jeg brukt forbruksvarer som 3D-PUTER, GLOSSY ACCENT og stempelpute i Jet Black fra ARCHIVAL INK. I tillegg har jeg brukt klistremerkebokstaver til å lage tittelen, og en liten brad som pynt. Teksten på bildet har jeg lagt på før jeg printet bildet. 

6 kommentarer:

  1. Fantastisk flott LO Linda ♥
    Jeg er bare stum av beundring for hvordan du får det til. Nydelige farger og et helt herlig bilde
    Ha en riktig så fin uke
    Stor klem fra Jill

    SvarSlett
  2. Kjempefin side, og nydelige farger :) har aldri drevet med noe tradisjonell scrapping, men jeg får jo lyst til å prøve nå!

    SvarSlett
  3. Skikkelig lekkert LO, nydelige farger og stilig bilde. Alt balanserer helt perfekt!!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  4. vakker Lo , så flott oppsett, detaljer og tekst, klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Bare digger denne LO-en! Den er rett og slett helskjønn ♥

    SvarSlett
  6. Så utrolig herlig denne var! Som du kanskje skjønner, så tråler jeg gjennom bloggen din på let etter inspirasjon ;) Og det er ikke mangelvare for å si det slik <3

    SvarSlett