tirsdag 16. september 2014

Gjestedesignerutfordring hos Project Life i Norge

Månedens gjesteutfordrerkonkurranse hos Project Life i Norge, er å lage en side hvor man bruker en form for maling/gelatos/spray/fargestifter e.l. En oppgave helt etter min smak :)

Jeg har laget en side fra fødselen til minstemann, der jeg har brukt maling både på kanter, og ved hjelp av stensiler. Ettersom jeg hadde mye å fortelle fra denne dagen, ble det nesten utelukkende journalkort på denne siden.




Jeg leverer denne inn til Project Life i Norges Gjestedesignerkonkurranse, som har frist 28. sept. 

6 kommentarer:

  1. Flott dokumentasjon av fødselen!
    Minner meg på at jeg også har en fødsel å scrappe.

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig ny innenfor PL så suger til meg tips og ideer .... så smart å bruke mange journalkort på en slik side :)

    SvarSlett
  3. Underbar sida! Roligt att du är med på vår utmaning!

    SvarSlett
  4. For en utrolig flott side! Liker veldig godt når det er mye tekst på sidene. Og du hadde jo en kjempeflott håndskrift !!! ;)

    SvarSlett
  5. Vilken tjusig sida! Jättefina foton och härligt mycket text som berättar om denna viktiga händelse!

    SvarSlett
  6. så nydelig <3 og veldig enig med Brit, fantastisk håndskrift på deg... Takk for bidraget til GDTutfordringen
    Linda

    SvarSlett