tirsdag 1. mars 2016

Utfordring #3 hos Kreativ Scrapping

Det er klart for utfordring #3 hos Kreativ Scrapping, og denne gangen  er utfordringen et mood board. Her finner du månedens utfordring. Jeg har latt meg påvirke av fargene i mood boarden, som går i mye gult og turkise toner. 

Jeg har laget en LO med bilde av min minste, der han stolt viser frem at han også kan rulle på tunge. Som base har jeg brukt et ark med sterk gule chevronstriper på, fra Simple Stories. De turkise arkene kommer fra MME Market street, og Paperpad fra Studio Light. På bakgrunnsarket har jeg splættet litt store dråper med maling fra Ranger dabber Glacier White. Jeg har i tillegg sprutet litt med glimmermist på bakgrunnen.


På det ene arket bak bildet har jeg brukt puncher i 1" og 1/2" for å lage noen runde hull. Deretter har jeg pyntet med blondeserviett og osteklut. Taben bak bildet er stanset ut med dies fra Marianne Design Tab med tekst. Teksten oppå er et klistremerke fra Papirdesign. Klistremerketeksten til høyre er også fra Papirdesign, og heter moroklumpen. Ellers har jeg brukt diy Stickers labels fra Simple Stories, og svarte dotter fra Doodlebug.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar