onsdag 9. mars 2016

Project Life for Kreativ Scrapping


I dag vil jeg vise en uke som kun er på en enkel side. Normalt sett lager jeg alltid ukene på doble sider, for at ukene alltid skal begynne på venstre side i albumet. Men denne gangen hadde jeg to uker på rad med få bilder, og da lagde jeg to enkle sider, i stedet for å spre dem utover doble sider. Noen uker er roligere enn andre, og da blir det heller ikke like mye hverken tekst eller bilder til albumet.


Jeg har brukt en lomme i A-design fra Project Life. Denne har jeg fyllt med kort fra corekitet Dreamy, og Heidi Swap kitet Foil. Dette er et kit som består av både kort med gulldetaljer, og matchende chipboardpynt. Jeg har på denne siden brukt av både kort og chipboard fra kitet.


Alle kort og bilder har fått seg en runde med stensilen Scattered bars fra My Favourite things, og Aleenes glitter snow. Dette er en fin måte å binde sammen kort fra forskjellige serier/kit.


Gjennomgående som pynt på sidene, har jeg brukt chipboard fra kitet, sammen med washitape. Washitapene jeg har brukt er bl.a trekant grønn, og en washi med gullstriper. Jeg har i tillegg brukt stempel fra stempelplata #den følelsen fra Staz



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar