lørdag 5. september 2015

Smiles


Jeg er veldig glad i turkis og rosa sammen, og i dag vil jeg vise en layout i nettopp disse fargene. Denne layouten er laget for Kreativ Scrapping.  Jeg har brukt et treverk-ark som base. Det gir en nøytral bakgrunn, men samtidig med litt liv i. Jeg har brukt distress ink og sjablong for å lage litt farge på bakgrunnsarket. Deretter har jeg laget clustere med papir og ephemra fra Heidi Swapp- Papirene kommer fra Papirdesign og Amy Tangering 12x12 Plus One pad.


Jeg har pyntet med litt blomster, washitape og glimmermist-dråper. Tittelen er klistremerke fra Me and My Big Ideas Clear Stickers. Dette er en blokk med fem ark med gjennomsiktige klistremerker i morsomme design og friske farger. Ephemrapakken fra Heidi Swapp inneholder både vanlig papirpynt, og transparent pynt. På denne siden har jeg valgt å feste en epoxy sticker oppå en rund pynt fra denne pakken.


Produkter brukt:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar