onsdag 9. september 2015

Project life for Kreativ Scrapping

I dag er det den niende, og det betyr Project life inspirasjon hos Kreativ Scrapping. Jeg har laget en dobbel side som fortsettelse på uke 28 i fjor, en uke med mye som skjedde og mange bilder. Første del av uka kan du se her.

Jeg har brukt en Design A- lomme til begge sidene her. Kortene kommer fra Core kitene Inspire og Dreamy. Jeg har brukt stensil Scattered Bars fra My favourite things, sammen med Embossing paste på bilder og kort. 


Etter jeg har hatt på embossing paste, er kort og bilder klare til ytterligere pynting. Jeg plasserer bildene der jeg vil ha de, og finner frem litt Washitape (Geometrisk trekant grønn og Watercolor orchid) og litt klistremerker fra Simple stories. (bl.a Insta clear stickers)



For å få med litt flere bilder fra samme "serie" har jeg valgt å skrive de ut i lite format som ei stripe. Dette synes jeg er en fin måte å få med mange bilder av samme hendelse, uten at det blir for voldsomt. På bildet under er 4x6 kortet kuttet ned i størrelse, slik at bildet som ligger til høyre for det, går litt over i den venstre lommen. Ved å bruke washitape i overgangen, får jeg en litt mer flytende overgang.  Jeg har brukt HJØRNEAVRUNDER fra BECKY HIGGINS på alle bilder. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar