tirsdag 1. september 2015

September-utfordring hos Kreativ Scrapping

Denne layouten er laget for Kreativ Scrapping, og septemberutfordringen. 

Denne gangen har vi en herlig utfordring til dere :D

FAVORITTER

Vi ønsker å se prosjekter dere lager med tema favoritter.
Det kan være favoritt produkter, favoritt farger, favoritt personer, favoritt mat/drikke/film.
Dette er et stort tema så her er det bare til å slippe fantasien løs.
For å delta på vår utfordring må dere fortelle oss i innlegget deres hva som er deres favoritter.

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Jeg har scrappet en Layout med bilder av jenta mi, der hun danser i favorittskjørtet sitt. Jeg har i tillegg brukt noen av mine favorittark, fra Papirdesign. Jeg har brukt sjablonger sammen med distress ink og modelling paste på bakgrunnen, og deretter bygget opp en cluster med mønsterark, blonderpom pom bånd og osteklut. Layouten er enkelt pyntet med paljetter og blomster.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar