lørdag 9. mai 2015

PL-utfordring hos Kreativ Scrapping.


Jeg scrapper Project Life kronologisk, og ligger fortsatt langt bak skjema, Så i dag blir det sommertema på min uke. Skulle jo gjerne kunne sagt at dette var sommeren 2014 i det minste, men det er da altså sommeren 2013 ;) Denne gangen har jeg laget en uke som kun går i brunt og litt rosa. Alle kortene på disse to sidene kommer fra Heidi Swapp Project Life DREAMY EDITION. Dette kitet er et av de lekreste kitene jeg vet om. Jeg liker virkelig godt at de er litt sjatterte i fargene, slik at de ikke blir så flate. De trenger derfor mye mindre pynt og bearbeiding, for likevel å være spennende å se på. 


Bannerne som er brukt på sidene, er stanset ut med La la Land STITCHED ELEMENTS-dies. Jeg har i tillegg pyntet med svarte ENAMEL DOTS, klistremerkeord fra Authentic PETITE DICTION-RADIANT, og stempel fra #DEN FØLELSEN.  Jeg har brukt datostempel fra PROJECT LIFE for å stemple datoen på ukeskortet. Alle stempler er stemplet med ARCHIVAL INK JET BLACK.

1 kommentar: