fredag 1. mai 2015

Maiutfordring hos Kreativ Scrapping

Denne månedens utfordring hos Kreativ Scrapping er "konfirmasjon"

Dere kan lage hva dere vil så lenge det er et papirprosjekt og at vi tydelig kan se at dere har løst utfordringen. Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre, så lenge bidraget ditt er nytt.
Frist for utfordringen er 28.05. kl 21.00

Her er mitt inspirasjonsbidrag:

Jeg har laget et posekort denne gangen. Jeg har brukt ark fra Maja Design, og 6x6 blokka Vintage Spring Basic. Arkene er svertet langs kantene med distress ink i fargen Walnut Stain og distresset med Tim Holtz paper distresser. De er deretter pyntet med fran-tage. Under motivet har jeg brukt kakeserviett. Jeg har deretter pyntet med blomster, en flott blonde med tyll, og perleswirl som er klippet opp. På tagen har jeg knyttet hugsnug og Maja Road hyssing. Tekststripene er stempel fra Staz #medomtanke


1 kommentar:

  1. Så nydelig dette er:):) Jeg legger meg til som følger hos deg jeg for her var det mye etter min smak:)

    SvarSlett