lørdag 22. november 2014

Project Life i Norge Gjesteutfordring #2


Jeg har laget denne sida til Project Life i Norges Gjesteutfordring for November, hvor oppgaven var sport/action. Også her er det blå som er den gjennomgående fargen, selv om den ene blåfargen ble seende grønn ut på bildet. Det er neimen ikke lett å få tatt gode bilder på vinterstid når det er mørkt både ute og inne :) Kortene jeg har brukt, kommer fra et Pink Paislee mønsterark. Jeg har valgt å pynte veldig lite på denne sida, da jeg synes kortene var så dekorative i seg selv. Jeg har brukt stempler fra Technique Tuesday, Papirdesign og Marianne design.

3 kommentarer:

  1. Jeg sliter også med å få tatt fine bilder nå på denne årstiden, det er vel slik hos de fleste av oss.
    Uansett så synes jeg du har fått til en kjempefin side :) Både sport og action her!
    Tusen takk for at du deltar på GDT-utfordringen vår :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Oioi!!! Så lekker side du har laget :-)
    Takk for at du er med på utfordringen!

    Mvh Wibeke GDT

    SvarSlett