tirsdag 25. november 2014

Jule-LO


Nå nærmer Jula seg, og jeg har forberedt meg med å scrappe et bilde fra julaften i fjor. På denne LOen har jeg gått berserk med gull og glitter. (I alle fall for meg å være) Layouten er laget for KREATIV SCRAPPING.


Bakgrunnsarket er et herlig juleark fra fabscraps, SANTAS SURPRISE. Jeg har i tillegg brukt mønsterark fra samme JULESERIE til å pynte bak bildet med. På bakgrunnsarket har jeg brukt litt diverse maling og medium sammen med sjablong. GRANTREET og REINSDYRET er en DIES fra Marianne Design. Disse har jeg stanset ut i tynn papp, og deretter embosset med STAMPENDOUS  FRAN-TAGE CHUNKY WHITE embossing pulver, og deretter strødd over litt FRAN-TAGE AGED SILVER


Tekststemplene er fra STAZ, #GOD JUL. Disse er et stempelsett i en serie av tre forskjellige sett med #stempler. De har en veldig flott størrelse, og jeg kan varmt anbefale disse, både til kort og Layout. METALLPYNTEN brukt på LOen kommer fra Kreativ Scrapping.



1 kommentar:

  1. Denne er så fin :) Likte fargene, motivet og oppsettet godt.

    SvarSlett