søndag 9. november 2014

Project Life for Kreativ Scrapping

Hver måned viser vi Project Life hos KREATIV SCRAPPING, og her er mitt bidrag for november:

Siden jeg scrapper kronologisk, men ligger langt bak, så har jeg denne gangen laget en ukesside fra sommeren 2013, når DT Kristine var på besøk hos oss. Jeg har valgt å holde siden i lyse farger, med orange og turkis som gjennomgangsfarge. Alle kortene kommer fra PL-Kitet MIDNIGHT EDITION. Jeg har i tillegg brukt noen kort og klippet ut pynt av.


Jeg har brukt turkis GLIMMERMIST for å få litt farger på kortene. Jeg har sprayet på en akrylblokk, deretter sprayet litt vann over, for så å legge kortene forsiktig oppi vann og glimmermistblandingen. På den måten kan man få litt vannfarge-effekt på kortene, noe jeg syntes passet fint med strandbildene fra denne uken.


Jeg har valgt å pynte sidene ganske enkelt denne gangen. På disse kortene har jeg brukt KAKESERVIETT bak det ene bildet, samt WASHIBLOMST HVIT PÅ GRÅ og CROSS HVIT PÅ LYS GRØNN. Jeg har brukt chipboard fra Wycinanka. Jeg har i tillegg brukt et klistremerke fra Simple Stories, INSTA CLEAR STICKERS på bildet.


Ukes kortet er laget på et et enkelt rutete kort. Jeg har klippet ut striper fra et annet kort og limt på i kanten. Deretter stemplet med et stempel fra Heidi Swapp, CHERISH. Jeg har deretter brukt #-stempler fra Staz #DEN FØLELSEN på linjene, og brukt en PENN i 0,5 mm str for å huke av i firkantene. Ukestallene kommer fra Simple Stories Sn@p LETTER STICKERSSTJERNENE er fra Studia Calico. Jeg har også brukt FUGL i wood veneer fra Studio Calico.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin PL-side.
    Liker de duse fargetonene, og glimmermisten gav en veldig fin effekt.

    SvarSlett
  2. Knallfin PL side !!! Herlig med de svake fargene på bildene og den lyse gjennomgangsfargen. Kjempestilig :D
    Du......jeg lurte på om jeg kunne låne en en (eller flere) av dine LO`er når jeg skal lage scraplift-konkurranse på Scrappeland ? Oppgaven går ut på å lifte en LO også blir det avstemming osv med premie enten i kvartalet, halvåret eller året. Er det ok for deg ? Ønsker deg en super helg ! Klem

    SvarSlett