fredag 19. mars 2021

På tur på månen

 


Dette arket fra StudioLight er et av de flotteste arkene jeg vet om. Og endelig hadde jeg et bilde som passet perfekt til arket. Jeg har valgt å holde layouten i blått og brunt. Alle ark kommer fra StudioLight. Jeg har brukt tre forskjellige ark, og har brukt både for- og bakside, slik at det er fem forskjellige mønsterark på layouten. 

Jeg har stanset ut noen tannhjul i mørk brunt og pyntet med sammen med litt osteklut og klistremerker. Den lille runde teksten har jeg laget selv, stanset ut med punch, og hatt på en pebbles på. Jeg har laget en sirkel av hampetau og stiftet fast rundt guttungen og onkelen på bildet, for å fremheve de i landskapet. 

Tittelen er stanset ut i mosgummi i kombinasjon med en liten tekststripe. Datoen er klistremerke fra Papirdesign. For å få punktum mellom, har jeg klippet ut fra en av bokstavene som ikke er i bruk i det norske alfabetet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar