tirsdag 9. mars 2021

Coronapause

  Hjemmeskole er jammen ikke bare bare med fire unger i hus. Det ble litt rastløse unger til tider, så denne dagen måtte vi ta en pause fra hele koronaen og hjemmeskolen, tok med oss mat og bøker, og tok skole ute på tur. 


Jeg har brukt ark fra Papirdesign, fra flere forskjellige serier. For å hente opp fargene fra skogen, har jeg latt arkene gå i grønntoner og gult. Doilien kommer også fra Papirdesign og er den doilien jeg oftest bruker på layouter. Den er akkurat passe stor, og fin og hvit i fargen. 

Jeg har brukt en gammel tag sammen med noen utstansede diecuts i bølgepapp som pynt. Jeg har festet litt hampetau i dagen. Tittelen er stanset ut i en kombinasjon av mosgummi og bølgepapp. Dette er en fin måte å få en forholdsvis lang tittel til å se litt kortere ut. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar