mandag 1. februar 2021

NEI! - Layout

 Minstemann er til tider en liten skrue. Disse bildene ble tatt en morgen på vei til skolen. Det regnet, og regntøyet hans var på skolen, så han måtte bruke en arvejakke jeg fant i skapet. Men den kunne han absolutt ikke bruke, for den var lilla. Han ville absolutt ikke gå med lilla jakke på skolen! Jeg fikk til slutt overtalt han til å bruke den. Så da gikk han og tok på det knall-lilla regntrekket på sekken hans, hentet den knæsjrosa paraplyen sin, og gikk til skolen.. 


Som bakgrunn på layouten har jeg brukt rosa monochrome kartong fra Papirdesign, og hvit kartong fra Papicolor. Jeg har brukt rosa akvarellmaling fra van Gogh på kartongen, for å lage litt farge. Tittelen er stanset ut i rosa mosgummi

For å hente opp igjen det "rosa" temaet i layouten, har jeg skrevet teksten med rosa penn fra Pigma Micron. Disse kommer i mange flotte farger, og er veldig gode å skrive med. Jeg har pyntet med litt sytråd, og klistremerker og papirpynt fra forskjellige produsenter. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar