lørdag 1. august 2015

Augustutfordring hos Kreativ Scrapping.

Denne månedens utfordring hos Kreativ Scrapping er "Bursdag" 
Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre så lenge bidraget er nytt og vi kan se at du har løst utfordringen vår. Ta en titt over våre regler HER.
Utfordringen varer frem til 26.08, kl 21.00

Her er mitt inspirasjonsbidrag:


Jeg har laget en LO med bildene fra minstemanns ettårsdag. Jeg har brukt et av mine favorittark som bakgrunnsark, Papirdesign Stille natt- Vinterstrikk (PD 14987). De andre arkene er fra Papirdesign, og fra 12x12 Papirblokka Amy Tangerine Plus One. På bakgrunnen har jeg brukt Stensiler sammen med distress ink i fargene Tumbled glass og Black Soot, samt sprutet med dylusions ink spray white linen.  Jeg har brukt Osteklut og doilie i clusteren. Jeg har i tillegg pyntet med blomster og dotter fra Papirdesign. Klistremerket på bildet nede til høyre er fra Simple stories Insta clear stickers.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar