fredag 19. juni 2015

Bryllupskort


Sommeren er jo hovedsesong for bryllup, og jeg vil derfor vise et bryllupsposekort i dag. Jeg er veldig glad i ark med treverksmønster, og til bryllupskort synes jeg dette lyse arket er spesielt fint. Jeg har brukt sjablong og stempelsverte på arket, og deretter pyntet med blonde, blomster og halvperler. Stempelet med "til Brudeparet" er virkelig lekkert, og har fått lov å ha hovedfokuset på kortet.




Inni har jeg pyntet veldig enkelt med litt mønsterark, ostreklut og et tekststempel fra samme plate som på fremsiden


Produkter brukt:
Ark: Stille natt - PD 14987 Vinterstrikk
Stempel: S 10717 Til Brudeparet
Blomster: Roser 3,5 cm, Pion, Krysantemum, Søte blomster, Kirsebærblomst, Roser 1 cm, roser 1,2 cm og rufseknopper, Alle lilla.
Annet: Halvperler Lilla, blonde hvit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar