onsdag 11. august 2010

Sara sydame...

I desember får vi en ny nevø. Og i den anledning, så lovte jeg søstra mi at jeg skulle sy vognpose til han. Og siden jeg nå har begynt å jobbe igjen, måtte jeg få sydd den før jeg begynte. Så det har jeg holdt på med i noen dager. Og når Adrian så vognposen ville han også ha en til dukken sin. Så da hadde vi det som prosjekt sammen, å sy en pose til dukka hans. Og når jeg først var i gang, sydde jeg et par bukser til Mia også. Jeg ble veldig godt fornøyd med de, men dessverre ble de litt kortere enn jeg hadde tenkt. (Men de er riktignok ikke så korte som de ser ut på bildet da, men der var strikken litt for stram, så den dro seg litt oppover på bena, bedret seg når jeg slakka strikken litt) Men når den blir for liten, får jeg bare sy en ny en. :) Når jeg bare hadde fått lagd mønster, gikk det ganske kjapt å sy den, selv om det var litt pirk å få sømmene på lommene til å bli identiske:) Mia var ikke helt enig i at hun skulle stå modell da, så hun var ikke noe fornøyd. Men søt likevel;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar