fredag 14. juni 2019

Inspirasjonsutfordring

Wenche i Scrappelyst-teamet kom med en felles utfordring i teamet, om å la seg inspirere/lifte en LO.  Det morsomme med å være flere som lar seg inspirere av samme utgangspunkt, er å se på hvor forskjellig resultatet kan bli til slutt. 

Layouten kommer fra Pinkfreshstudio sin side. 

Bildet kan inneholde: 1 person, smiler

Mitt resultat:

Jeg har valgt å holde min layout ganske tett til originalen når det kommer til oppsett og bilder. Jeg har funnet frem mønsterark i ønskede fargetoner, og kuttet til i striper, og deretter har jeg brukt akvarellmaling fra van Gogh og malt i farger opp mot mønsterarkene.
Alle mønsterark kommer fra Studiolight og Papirdesign, og kartongen kommer fra Papicolor.


Tekstene på layouten er en blanding av stempler og klistremerker fra Papirdesign, samt diverse klistremerker fra beholdningen av ymse pynt. På det rosa arket med "rivekant", har jeg brukt en die fra Kort og Godt. Til sist har jeg pyntet med noen dotter her og der, også disse fra Papirdesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar