tirsdag 7. mai 2019

To jentelayouter med litt røft preg.

Selv om dattera mi er ei skikkelig jente-jente, liker jeg godt å lage layouter til henne med et litt røffere preg. I dag vil jeg vise et par layouter med lekre ark fra Studiolight. 


På den første layouten ønsket jeg å bruke disse kule grønne arkene med litt "jungelfølelse", for å bygge opp under kjolen hun brukte den dagen, som har tigre på. Arkene kommer fra Studiolight ultimate Scrap collection. Bak bildet har jeg brukt en hønsenetting-die fra Studiolight Grunge Collection, som er stanset ut i svart kartong fra Papicolor. Kakeservietten kommer fra Papirdesign.  Tekststripene er skrevet på skrivemaskin på rosa mønsterark. 




 På layout nr to, har jeg også brukt ark fra Studiolight Ultimate Scrap Collection, i kombinasjon med serien "Create Happiness", også denne fra Studiolight. Jeg har brukt et stempel fra Studiolight Grunge Collection og embosset på bakgrunnen bak noen av bildene. Ellers har jeg latt de fargeglade arkene stå for det meste av "pynten", sammen med noen blomster fra I am Roses, en kakeserviett fra Papirdesign, og noen dotter. All tekst er skrevet på skrivemaskin på denne layouten, med unntak av tittelen som er stanset ut i mosgummi.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar