onsdag 21. mars 2018

Samme mønsterark - to kort

I dag vil jeg vise to kort, laget i samme størrelse, og med samme mønsterark i bunn. Deretter har jeg latt kortene gå i over sin retning, slik at jeg endte opp med to veldig ulike kort. 


Det første kortet skulle være stående, men ble plutselig et liggende kort. Jeg har brukt Marabu Acryl mousse på bakgrunnen før jeg har stiftet på litt blonder og bånd. Deretter har jeg pyntet med litt blomster fra bl.a I am Roses
"De beste Gratulasjoner" er en dies fra Papirdesign, stanset ut i mosgummi.


For å få litt dybde til kortet, er blondene festet lag på lag, sammen med litt blomster og lerret. Innsiden er pyntet helt enkelt med et skrivefelt og et tekststempel fra Papirdesign



På det andre kortet har jeg brukt litt glimmermist samt grå Art Spray fra Marabu på bakgrunnen før jeg har festet på bånd og blomster. Basene på kortene er Kartong fra Papicolor i fargen kraft Natur. Jeg har brukt samme kartongen til å stemple de små tekststripene på. Tekststripene kommer fra et stempel fra Papirdesign. Disse har jeg så klippet ut, og festet med 3D-puter.



Inni kortet har jeg stanset ut skrivefelt og tekstfelt. Tekststempelet kommer fra Papirdesign. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar