mandag 5. mars 2018

Eksplosjonsboks


Goatbox kommer nå med ferdig kuttede og scorede eksplosjonsbokser, som er klar til å dekoreres og brettes sammen. Jeg vil her vise en mørk blå boks jeg har dekorert med lekre ark fra Maja Design.


Jeg begynner å kutte til papirene til å passe de forskjellige sidene på boks og lokk. Lokket er utrolig enkelt og greit å brette, det blir rett og fint med en gang, og passer perfekt til bunnen hver gang.


Jeg hadde lim på de ytterste bretteflappene, slik at de ble limt når de ble brettet ned. Det blir da en fin brettekant inni lokket, og lokket holder seg stramt og fint.



Til sist dekorerer jeg boksen med blomster og diecuts på utsiden, og stempeltekst og skrivefelt inni.



Jeg brettet en boks i samme blå kartong jeg brukte på doilien, og limte den fast i senter av boksen. Denne pyntet jeg med en charm med babytema.


Produktliste
Ark: Maja Design - Denim & Friends - Pocket SquareMaja Design - Denim & Friends - Stars and StripesMaja Design - Monochromes Shades of Denim - Blue
Stempel: Papirdesign - Lille Mirakel
Dies: Papirdesign - VimpelPapirdesign - Bladkrans
Lim/Tape/Verktøy: 3L - E-Z runner GrandFiskars - Skjærebrett
Annet: Goatbox Eksplosjonsboks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar