onsdag 26. april 2017

Sommerlayout


Studiolight har virkelig lekre mønsterark med sommerlige tema og mønstre, og i dag vil jeg vise en Layout laget med to av disse arkene, fra serien "Romantic Summer" Jeg har brukt samme krølleteknikk på arket som Katrine har brukt på blant andre disse kortene. Før jeg limte på det krøllede arket sprutet jeg litt med Marabu Art Spray i sølvfarge, og limte litt osteklut i kanten av krøllearket. Deretter pyntet jeg litt med chipboard fra Scrapiniec, og blomster fra I am Roses.



Global fører en virkelig lekker, hvit glittermosegummi som jeg har brukt til å stanse ut tittelen med. "Hvide Sande" er stanset ut med alfabetdies fra Sizzix, og "Sommer" er stanset ut av en virkelig lekker dies fra Külricke. Külricke er en tysk produsent med stempler og dies, men de har også med norske tekster, og de er virkelig lekre! Denne "sommer"-diesen har seiliet rett opp som en favoritt hos meg i alle fall. Jeg har brukt halvperler fra Kort og Godt i senter av Hydrangea-blomsten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar